Philips

Thuissuikercampagne Diabetes Fonds winactie

Thuiskooksessie video content

Foodie Studios is samen met Philips Healthcare en het Diabetesfonds aan de slag gegaan om video content voor de Thuissuikercampagne te realiseren. Hiervoor denkt Foodie Studios mee aan een concept voor zowel een teaser als winnaarsvideo. Deze video's sluiten naadloos aan op de verschillende social media kanalen om mensen bewuster te maken van het koken met minder suikers.

Thuissuiker
Foodie Studios maakt passende social Thuissuiker video content voor de samenwerking tussen het Diabetes Fonds en Philips Healthcare.  Hiervoor worden er twee video's gerealiseerd; een teaser video en revealvideo, die ingezet worden op Facebook en Instagram om de Thuissuikercampagne te promoten en een winactie uit te zetten binnen de gewenste doelgroep. De winactie is een 'Thuiskooksessie' met de Philips chef-kok en diëtiste vanuit het Diabetes Fonds. 

Teaser
In de teaser video wordt er ingespeeld op het koken met mindersuikers,  door een video te maken waarin de chef-kok  van Philips samen met de diëtiste van het Diabetes Fonds een heerlijke gezonde maaltijd kookt met Philips apparatuur . In de video wordt de winactie aangekondingd en aangespoort tot inschrijven om deel te nemen aan de actie. 

Reveal 
In de reveal video wordt de winnaar van de actie verrast door de chef-kok  van Philips en de diëtiste van het Diabetes Fonds met een heerlijke Thuisskooksessie waarin er gezond gekookt wordt, met minder suikers en Philips apparatuur.